Tisdag 18/-11

AjAjAj i dag har jag haft så jävluskt ont i min rygg tog en halvtimme att gå hem från dagis, pga att jag fick stanna flera gr. Så sedan när det var dax att hämta lilleman hade jag så ont såjag grät, så bara att slå tel till leif o fråga om han kunde hämta o det gjorde han tack älskling :) Imorgon så blir det att ringa sjukgymnasten för detta går inte nå mer.,+ att det känns som om mitt underliv ska sprängas hatar denna jävla foglossning :(

Sedan idag blev jag sååå sugen på kycklingsoppa så det blev det till middag. Så för alla som blev sugen här kommer receptet:  Skar kycklingfile i småbitar (1kg) Kokade upp med vatten ca 1 liter +2 st kött buljongtärningar hade bara det henmma tog. Kokade upp ca 20 min sedan tillsatte jag salt peppar + grädde ca 3dl. kokade upp KLART.

Nu blir det 112 på liv o död på tvn kramar till er alla

Kommentarer
Postat av: Stella

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 20:53:05
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0